Aftersales en Logistiek |
RGB is van mening dat wij als partner van onze relaties zeer kritisch moeten zijn op onze kwaliteit van zowel producten als diensten. Ondanks dat een RMA nooit volledig onvermijdelijk is, kunnen we trots melden dat gedurende 7 jaar ons RMA percentage ver beneden de 1% ligt! RGB volgt een strikt beleid van verplichte kwaliteitscontroles en procedures op alle afdelingen om vroegtijdig leveranciersfouten te signaleren en interne fouten te minimaliseren. Als toevoeging op deze interne procedure gebruikt RGB tevens enkel vervoerders die gebruik maken van track-en-trace mogelijkheden zodat wij én onze relaties hun zendingen goed kunnen volgen. Indien u echter niet volledig tevreden bent met een zending of product, neem dan binnen 24 uur contact op met uw RGB accountmanager zodat we u spoedig en correct kunnen helpen. Voor algemene vragen en/of contact kunt u ons bereiken op This e-mail address is being protected from spam bots, you need JavaScript enabled to view it of middels telefoon +31-(0)40-2137946. |